Bu Nedenle ile ilgili cümleler, Bu Nedenle cümle içinde kullanımı, içinde Bu Nedenle geçen örnek cümle kurmak, Bu Nedenle kelimesi mecaz kul...

Bu Nedenle ile ilgili cümleler, cümle içinde kullanımı

Bu Nedenle ile ilgili cümleler, Bu Nedenle cümle içinde kullanımı, içinde Bu Nedenle geçen örnek cümle kurmak, Bu Nedenle kelimesi mecaz kullanımı gibi aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Cümle Örnekleri

Bu Nedenle Hakkında Cümle Örnekleri

Kitap okuyamadı bu nedenle sıfır aldı.

Derse geç kaldım bu nedenle yok yazıldım.

Ders çalışmadı bu nedenle annesi kızdı.

Çok çalıştım bu nedenle başarılı oldum.

Servisi yakalayamadı bu nedenle okula geç gitti.

Hiç zamanım yok bu nedenle sana yardım edemem.

Okula gitmek istemiyor bu nedenle hasta numarası yapıyor.

Gözleri çok ağrıyordu bu nedenle göz doktorundan randevu aldı.

Fazla kiloları onu çok üzüyordu bu nedenle diyet yapmaya başladı..

Annemi çok seviyorum bu nedenle ona yalan söylemek istemiyorum.

Bu çanta çok ağır bu nedenle içindekileri biraz boşaltmalısın.

Kazada hafızası zarar gördü bu nedenle kimseyi hatırlamıyor.

Bebek ilgi istiyor bu nedenle sürekli mızıklanıyordu.

Ankara’ya çok kar yağdı bu nedenle okullar tatil edildi.

Ahmet'le kavga ettik; bu nedenle doğum günü partisine katılmayacağım.

Akşama ağır misafirlerimiz gelecek; bu nedenle annem en güzel yemeklerini yaptı.

Etiketler:

0 Comments:

Yukarı Çık