Mi eki ile ilgili cümleler, Mi pekiştirme eki cümle içinde kullanımı, içinde Mi eki geçen örnek cümle kurmak, Mi eki kelimesi mecaz kullanım...

Mi eki ile ilgili cümleler, mi eki cümle içinde kullanımı

Mi eki ile ilgili cümleler, Mi pekiştirme eki cümle içinde kullanımı, içinde Mi eki geçen örnek cümle kurmak, Mi eki kelimesi mecaz kullanımı gibi aramaların cevabını bulabilirsiniz.

Cümle Örnekleri

Mi eki Hakkında Cümle Örnekleri

Beni özledin mi?

Bu kitapları okudun mu?

Maçı izleyebildin mi?

Dışarı çıkabildin mi?

Okula gidebildin mi?

Araba bulabildin mi?

Sahaflara gittin mi?

Aradığın kitabı buldun mu?

Alper Tunga öldü mü?

Issız acun kaldı mı?

Sen bana alındın mı?

Odaya başka biri mi girdi?

Yarın toplantıya gelecek mi?

Kahve de içeriz değil mi?

Bu elbiseyi yeni mi aldın?

Bu gün hava sıcak mı sıcak.

Erkek değil mi işte, hepsi aynı.

Para mı, aşk mı önemli?

Öğretmeninin aldığı kitabı beğendin mi?

Seni ben ellerin olasın diye mi sevdim?

Gözlerinin rengi yeşil mi yoksa mavi mi?

Elime mi yapışır, elbetteki yardım ederim.

Gözyaşlarından utanıyor musun yoksa?

Bu akşam bizimle sinemaya sen de mi geleceksin?

Akşam yemeği için tavuk mu yoksa balık mı yapayım?

Madem doktor olmak istiyorsun, yeterince ders çalışıyor musun?

Etiketler:

0 Comments:

Yukarı Çık